Varför

pratar de jämt om våta strandängar på ungdomsmottagningen? Och då de anställda säger det, säger de det som om de tycker att en våt strandäng är det finaste dom kan tänka sig(och det är det antagligen), som om det är något fint med en strandäng. Det är det inte. Jag har kollat upp faunan för våta strandängar(även kallade fuktängar) och jag vet att man inte vill känna till vad som bor där. Loppor, fästingar, och otaliga andra småkryp. Slutsats: Det är inget som är fint med våta strandängar. Att de säger så är bara för att de tror att vi killar automatiskt ska sluta använda fitta som skällsord. Sen berättar de att kuk betyder liten utväxt från ek samtidigt som dom fnissar... Är det någon mer än jag som märker skillnaden? Det här gör de för att förnedra oss och få oss att tro att vi är mindre värda än tjejer.

Jag tror att de flesta ungdomsmottagningar i landet är extremt tjejvänliga, de gör allt för att det inte ska vara så bra för oss killar. Anledningen är antagligen för att alla som jobbar på ungdomsmottagningarna är kvinnor allihopa...

Om du någon gång hör en person säga att det är så fint och vackert med en våt strandäng, säg emot. Berätta för dom hur obehagligt det är med miljoner av småkryp och att det är extremt korkat att likna en fitta med en våt strandäng.

Kommentarer
Postat av: UMO-lover284

jag tycker faktiskt inte att detta är något att lägga vikt på, då är faktiskt troschocker och bratz viktigare...

2009-02-04 @ 19:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0