Idag

lockades jag att tänka på olika sätt som man kan göra för att döda någon utan att polisen kommer på en men det ska jag inte skriva om här. Det skulle kännas skit om någon blev dödad på grund av mig och mina ideér...

Något annat som hände var att Linus babblade om att han var smartare än mig och att han är bättre än mig på språk. Det är helt fel, som bevis har jag två sanningar:
1. Jag har högre IQ än honom, vi gjorde samma test utan att vi såg vad den andre svarade.
2. Jag har högre betyg i språk än honom, och de är satta av samma lärare förutom B-språket.

Han vägrade att inse att jag hade rätt så jag och Pontus kidnappade honom.... Moh-ha-ha!

Kommentarer
Postat av: Gustav

Vad du ger dig på den där Linus hela tiden. Ni är inte så bra kompisar va?

2009-01-16 @ 18:28:47
Postat av: Robin

Varför måste man va bäst hela tiden då? :)

2009-01-16 @ 20:35:58
Postat av: Karl

Gustav: Jag vet att det är du Linus, försök inte.

Robin: För att jag kan.

2009-01-16 @ 22:00:46
Postat av: berra32

det är ju fruktansvärt ndvändigt att vara bäst hela tiden...

2009-01-27 @ 19:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0